Compressor Drive Kits - RENAULT - Trafic III . . . (X82) . . . 06.19 >
Désignation
I N F O
Spécifications
---
N° OEM
---
Application (résumé)
FRANCAIS
Les versions suivantes sont disponible:
- Version ''Climatisation'' avec embrayage standard.
- Version ''Réfrigération'' avec embrayage augmenté pour compresseurs SANDEN.
- Version ''Réfrigération'' avec embrayage augmenté pour compresseurs QUE / UNICLA / VALEO SELTEC.
Pour la réfrigération, utiliser les kits ayant le plus faible régime compresseur (3000 - 4000 t/min).
DEUTSCH
Die folgenden Versionen sind verfügbar:
- Klimaanlagenversion mit Standardkupplung.
- Abkühlungsversion mit vergrößertkupplung für SANDEN Kompressoren.
- Abkühlungsversion mit vergrößertkupplung für QUE / UNICLA / VALEO SELTEC Kompressoren.
Für die Abkühlung, die Bausätze mit das schwächste Kompressordrehzahl anzuwenden (3000 - 4000 U/min).
ITALIANO
Le seguenti versioni sono disponibili:
- Versione ''Climatizzazione'' con frizioni standard.
- Versione ''Refrigerazione'' con frizioni aumentato per compressori SANDEN.
- Versione ''Refrigerazione'' con frizioni aumentato per compressori QUE / UNICLA / VALEO SELTEC.
Per la refrigerazione, utilizzare i kits che hanno il più debole regime compressore (3000 - 4000 g/min).
ENGLISH
The following versions are available:
- Version ''Air-conditioning'' with standard clutch.
- Version ''Refrigeration'' with clutch increased for SANDEN compressors.
- Version ''Refrigeration'' with clutch increased for QUE / UNICLA / VALEO SELTEC compressors.
For refrigeration, use kits having the weakest compressor speed (3000 - 4000 rpm).
FRANCAIS
Les versions suivantes sont disponible:
- Version ''Climatisation'' avec embrayage standard.
- Version ''Réfrigération'' avec embrayage augmenté pour compresseurs SANDEN.
- Version ''Réfrigération'' avec embrayage augmenté pour compresseurs QUE / UNICLA / VALEO SELTEC.
Pour la réfrigération, utiliser les kits ayant le plus faible régime compresseur (3000 - 4000 t/min).
DEUTSCH
Die folgenden Versionen sind verfügbar:
- Klimaanlagenversion mit Standardkupplung.
- Abkühlungsversion mit vergrößertkupplung für SANDEN Kompressoren.
- Abkühlungsversion mit vergrößertkupplung für QUE / UNICLA / VALEO SELTEC Kompressoren.
Für die Abkühlung, die Bausätze mit das schwächste Kompressordrehzahl anzuwenden (3000 - 4000 U/min).
ITALIANO
Le seguenti versioni sono disponibili:
- Versione ''Climatizzazione'' con frizioni standard.
- Versione ''Refrigerazione'' con frizioni aumentato per compressori SANDEN.
- Versione ''Refrigerazione'' con frizioni aumentato per compressori QUE / UNICLA / VALEO SELTEC.
Per la refrigerazione, utilizzare i kits che hanno il più debole regime compressore (3000 - 4000 g/min).
ENGLISH
The following versions are available:
- Version ''Air-conditioning'' with standard clutch.
- Version ''Refrigeration'' with clutch increased for SANDEN compressors.
- Version ''Refrigeration'' with clutch increased for QUE / UNICLA / VALEO SELTEC compressors.
For refrigeration, use kits having the weakest compressor speed (3000 - 4000 rpm).
Désignation
I N F O
Spécifications
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N° OEM
---
Application (résumé)
FRANCAIS
- Il est impératif de régler les courroies aux fréquences indiquées sur les plans.
- Précisément sur la partie indiquée par la ligne qui relie la courroie au tableau des valeurs.
- Une tension incorrecte peut entraîner la destruction de composants et l'annulation de la garantie.
DEUTSCH
- Es ist imperativ, die Riemen an den Frequenz den gezeigten Plänen zu regeln.
- Genau auf dem Platz angezeigt bei die Linie zwischen den Riemen und dem Gemälde der Werte.
- Eine unkorrekte Spannung kann die Destruktion von Bestandteilen und die Aufhebung der Garantie mitnehmen.
ITALIANO
- È imperativo di regolare le corregge alle frequenze indicate sui piani.
- Precisamente sulla parte indicata dalla linea che collega la correggia al quadro dei valori.
- Una tensione scorretta può trascinare la distruzione di componenti e l'annullamento della garanzia.
ENGLISH
- It is imperative to adjust the belts at the frequencies indicated on the plans.
- Precisely on the belt part indicated by the line that joins the belt to the value chart.
- An incorrect tension can entail the destruction of components and the annulment of the warranty.
FRANCAIS
- Il est impératif de régler les courroies aux fréquences indiquées sur les plans.
- Précisément sur la partie indiquée par la ligne qui relie la courroie au tableau des valeurs.
- Une tension incorrecte peut entraîner la destruction de composants et l'annulation de la garantie.
DEUTSCH
- Es ist imperativ, die Riemen an den Frequenz den gezeigten Plänen zu regeln.
- Genau auf dem Platz angezeigt bei die Linie zwischen den Riemen und dem Gemälde der Werte.
- Eine unkorrekte Spannung kann die Destruktion von Bestandteilen und die Aufhebung der Garantie mitnehmen.
ITALIANO
- È imperativo di regolare le corregge alle frequenze indicate sui piani.
- Precisamente sulla parte indicata dalla linea che collega la correggia al quadro dei valori.
- Una tensione scorretta può trascinare la distruzione di componenti e l'annullamento della garanzia.
ENGLISH
- It is imperative to adjust the belts at the frequencies indicated on the plans.
- Precisely on the belt part indicated by the line that joins the belt to the value chart.
- An incorrect tension can entail the destruction of components and the annulment of the warranty.
Désignation
I N F O
Spécifications
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N° OEM
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Application (résumé)
FRANCAIS
- Avec un groupe frigorifique, le START-STOP doit être désactivé
DEUTSCH
- Mit ein Kühlanlage, START-STOP muss deaktiviert sein
ITALIANO
- Con un gruppo frigorifero, il START-STOP deve essere disattivato
ENGLISH
With a refrigeration unit, START-STOP must be deactivated
FRANCAIS
- Avec un groupe frigorifique, le START-STOP doit être désactivé
DEUTSCH
- Mit ein Kühlanlage, START-STOP muss deaktiviert sein
ITALIANO
- Con un gruppo frigorifero, il START-STOP deve essere disattivato
ENGLISH
With a refrigeration unit, START-STOP must be deactivated
Désignation
TECHNICAL BULLETIN
Spécifications
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N° OEM
---
Application (résumé)
Désignation
TECHNICAL BULLETIN
Spécifications
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N° OEM
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Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
with kit 19 281 541 or 19 281 591
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
with kit 19 281 541 or 19 281 591
Désignation
Tool for pulley
Spécifications
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N° OEM
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Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
Used on kit 19 281 491
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
Used on kit 19 281 491
Désignation
Tool for pulley
Spécifications
---
N° OEM
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Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
Used on kit 19 281 491
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
Used on kit 19 281 491
Désignation
Drive kit
Spécifications
TK08N QP-13 / TM-13
QP-15 / TM-15
SD5H14 / SD5L14
SD7H15 / SD7L15
N° OEM
---
Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 08.21 -
Not recommended for vehicles with automatic gearbox Quickshift
For vehicles without power take-off option PFMOT
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
Without A/C
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 710 [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 08.21 -
Not recommended for vehicles with automatic gearbox Quickshift
For vehicles without power take-off option PFMOT
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
Without A/C
Désignation
Drive kit
Spécifications
TK08N QP-13 / TM-13
QP-15 / TM-15
SD5H14 / SD5L14
SD7H15 / SD7L15
N° OEM
---
Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
NOT for [Euro 6d] vehicles
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
Use crankshaft pulley locking tool P/N 1149000300
Water pump pulley tool not included P/N 1149000491
With A/C
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 120 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 120 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 145 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 145 HP . . . 09.19 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine R9M [Euro 6d TEMP] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 09.19 -
NOT for [Euro 6d] vehicles
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
Use crankshaft pulley locking tool P/N 1149000300
Water pump pulley tool not included P/N 1149000491
With A/C
Désignation
Drive kit
Spécifications
TK08N QP-13 / TM-13
QP-15 / TM-15
SD5H14 / SD5L14
SD7H15 / SD7L15
N° OEM
---
Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 08.21 -
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
with A/C
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . [Euro 6d TEMP / 6d] 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 08.21 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 08.21 -
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
with A/C
Désignation
Drive kit
Spécifications
TK08N QP-13 / TM-13
QP-15 / TM-15
SD5H14 / SD5L14
SD7H15 / SD7L15
N° OEM
---
Application (résumé)
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 12.24 -
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
with A/C
RENAULT . . . Trafic III . . . (X82) . . . 06.19 >
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 110 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 110 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 130 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 131 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 150 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 150 HP . . . 12.24 -
. . . . . . . . . . . . . 2.0 dCi 170 . . . Engine M9R 714 [Euro 6d] . . . 4 / 1997 cm³ . . . 170 HP . . . 12.24 -
For vehicles with or without power take-off option PFMOT, the option is included in the kit
- If the vehicle is equipped with the Start & Stop,
the vehicle must be equipped from factory with Option CABADP
See our Stop & Start deactivation kits chapter to select the needed kit
with A/C
Désignation
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Spécifications
---
N° OEM
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Application (résumé)
office@swisclima.ch
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